Κάποιοι σύνδεσμοι σε πηγές τεκμηρίωσης που παρατίθενται στα κείμενα ενδέχεται να μην είναι ενεργοί. Κάποιες από τις πηγές μπορούν να ανακτηθούν συμπληρώνοντας το URL του συνδέσμου (δεξί κλικ στο σύνδεσμο) στο Wayback Machine (http://archive.org/index.php)
Για μεγέθυνση ή σμίκρυνση κειμένων πατήστε το Ctlr (κάτω αριστερά του πληκτρολογίου) και μετακινείστε μπρος ή πίσω τον τροχό του ποντικιού

15.2.11

Η ιστορία του πλανήτη ΦΕΥ (1) – Εισαγωγή

ΦΕΥ


Την ιστορία του πλανήτη ΦΕΥ θα σας την παρουσιάσω σε μια σειρά συνεχόμενων αναρτήσεων.
Μου την εξιστόρησε ένας παλιός μου φίλος που επιθυμεί να παραμείνει ανώνυμος.
Με διαβεβαίωσε ότι η ιστορία του είναι αληθινή. Τα γεγονότα που αναφέρονται σ΄αυτήν είναι καθόλα ακριβή. Έχει ζήσει στον πλανήτη αυτό για πάρα πολλά χρόνια.
Δεν έχω λόγους να μην τον πιστέψω. Δεν έχει να κερδίσει τίποτα από την εξιστόρηση αυτή.

Το όνομα ΦΕΥ ο πλανήτης το πήρε από το ίδρυμα ΦΕΥ που ήταν στην επικράτειά του.
Μερικοί λένε ότι το όνομα ΦΕΥ είναι από το ΦΕΥΓΑ.
Άλλοι ισχυρίζονται ότι είναι η αρχαιοελληνική απόδοση του Αλίμονο.
Κάποιοι λένε ότι αυτό δεν ήταν το επίσημο όνομα του ιδρύματος. Δεν ήταν το όνομα με το οποίο ήταν καταχωρημένο στα κατάστιχα.
Έτσι το αποκαλούσαν κάποιοι που είχαν εργαστεί σ΄αυτό. Και ο φίλος μου ήταν ένας απ΄αυτούς.
Οι απέξω το αποκαλούσαν με το επίσημο όνομά του που ήταν τριγράμματο κι αυτό, αλλά πιο επιβλητικό.
Όπως και νάχει, το ίδρυμα ήταν ξακουστό στην επικράτειά του. Πολλοί συναγωνίζονταν να εισέλθουν σ΄αυτό, άλλοι ως τρόφιμοι και άλλοι ως υπάλληλοι.

ΦΕΥ δεν ήταν ούτε το επίσημο όνομα του πλανήτη στον οποίο κατοικούσε ο φίλος μου. Ήταν κι αυτό παρατσούκλι. Το επίσημο όνομα ήταν διγράμματο και πιο εύηχο.

Το εικονίδιο που παρατίθεται στο πάνω μέρος είναι το έμβλημα του ιδρύματος ΦΕΥ που μου παρέδωσε ο φίλος μου.
Όπως μου είπε δεν ήταν το επίσημα καταχωρημένο.
Ήταν αυτό που χρησιμοποιούσαν εσωτερικά κάποιοι από τους εργαζόμενους στο ίδρυμα. Χαμογελαστό για να ξορκίσουν αυτό που τους ενοχλούσε πολύ με το ίδρυμα αυτό.
Το επίσημο, το καταχωρημένο στα κατάστιχα έμβλημα, ήταν παρόμοιο αλλά πιο επιβλητικό. Καθόλου χαμογελαστό.

Όπως, ίσως, καταλάβατε κάτι συνέβαινε με τον πλανήτη που κατοικούσε ο φίλος μου και με το ίδρυμα που εργαζόταν που δεν γινόταν ευρέως αντιληπτό.
Αυτός είναι ο λόγος που αποφάσισε να διηγηθεί την ιστορία αυτή.

Ομολογώ ότι στην αρχή δίσταζα να την μεταφέρω. Όχι γιατί δεν μου αρέσουν οι ιστορίες. Κάθε άλλο.
Έχω παραθέσει και γω παλιότερα μερικές ιστορίες και ήτανε από τις λίγες φορές που το φχαριστιόμουνα γράφοντας στο ιστολόγιο αυτό.
Μόνον που αυτές ήταν σύντομες, μια και έξω.
Οι συνέχειες δεν είναι το φόρτε μου. Προϋποθέτουν πειθαρχία και μεθόδευση που δεν διαθέτω. .
Ύστερα, σιωπηλά έχω κάνει (για μια ακόμη φορά) στάση αναρτήσεων και φιλοδοξούσα αυτή τη φορά να εξελιχθεί σε οριστική παύση (με το ιστολόγιο να παραμένει ανενεργό).
.
Αλλά βλέπετε, άλλες οι βουλές του φίλου μου.

Κατόπιν φιλικού διακανονισμού, καταλήξαμε να καταγράφει αυτός την ιστορία που μου εξιστόρησε και να μου τη στέλνει ανά τακτά διαστήματα να την αναρτώ.
Θα παρουσιάζεται σε δύο ταυτόχρονες ενότητες και στα δύο ιστολόγια άγης γήος:
- τα πεπραγμένα και η ζωή στο ίδρυμα ΦΕΥ στο Agisgios1
- τα πεπραγμένα και η ζωή στον πλανήτη ΦΕΥ στο Agisgios2

Με έπεισε ότι με τον τρόπο αυτό τα οφέλη θα είναι πολλαπλά:
- και γω θα έχω, ίσως, για πρώτη φορά στη ζωή μου να υπερηφανεύομαι ότι επιτέλους έβαλα μια φιλοδοξία στη ζωή μου και την πέτυχα, αφού με τον τρόπο αυτό πρακτικά όχι μόνον θα συνεχίσω τη στάση των αναρτήσεών μου αλλά θα πετύχω και την οριστική παύση τους
- και αυτός θα λύσει το ηθικό δίλημμα που τον ταλανίζει για καιρό και το οποίο θα εκθέσει εν καιρώ στα πλαίσια της ιστορίας του,
- αλλά και θα συμβάλει στην αποσυμφόρηση του διαδικτύου μη φορτώνοντάς το με ένα ακόμη νέο ιστολόγιο με την ιστορία.

Κατόπιν αυτού,
η διεύθυνση του ιστολογίου σας ανακοινώνει ευθαρσώς ότι το άγης γήος έβαλε επιτέλους τέλος στις αναρτήσεις του και σας αναγγέλλει τη συνέχισή τους.

Αν μη τι άλλο, ελπίζω να εκτιμήσετε τη σταράτη και ξεκάθαρη αυτή στάση της διεύθυνσης.
.
Βλ. και
- Μια Ιστορία για τις Εκλογές
- H Όμορφη Χάνα και οι Φωτιές
- Η Βία και ο Αντικατοπτρισμός της
.
.
Ετικέτες: Πλανήτης ΦΕΥ